In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player
asds
asds
 

Mi az a Speedfitness?


A Speedfitness kis erősségű váltóárammal feszíti meg az izmokat. A módszer nem csak biztonságos, de rendkívül hatékony, mivel a testizomzat 90%-át vonja be munkába. A rövid ideig tartó tréning alatt csupán a színtiszta izommunka érezhető, anélkül, hogy az inakat és ízületeket megterhelnénk. Az elektromos impulzus nem koncentrálódik egy pontban, hanem egyenletesen oszlik el az elektróda egész felületén, nincsenek erős ütéseket közvetítő, csípős pontok.

 

Az extrém rövid ideig tartó edzés miatt nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, az időhiányban szenvedőknek is ideális sport. A készülék használatával jelentősen csökkenthető a zsírszövet, a kötőszövetek vérellátottsága javul, a nyirokkeringés fokozódik, ezáltal mérséklődnek a narancsbőr tünetei. Mindemellett számítani lehet a jobb közérzet kialakulására, a stresszhormonszint csökkenésére és a boldogság-hormonszint növekedésére. 

 

Derékfájósoknak is ajánlott: a gerincoszlop tartásához szükséges, mélyen fekvő tartóizmok megerősítésével enyhülhetnek panaszaik. Jól bevált a szülés utáni rehabilitációban is, a vizelettartásért is felelős gátizomzat megerősödésének köszönhetően. A sportolóknak pedig elősegíti a teljesítményfokozást, javul a robbanékonyság, a dinamika, a gyorsaság.


EMS technológia


Az elektrostimuláció módszere az orosz űrkutatásból indult. Köztudott, hogy nulla gravitációnál leépülnek az izmok és jelentos csontveszteség is kialakul.

A technológiát űrhajósok rehabilitációjában használták először, majd az orosz élsport vette át saját céljaira. A '90-es években német mérnökök fejlesztették ki az EMS készülékek új generációját, mely nem csak az élsport és a rehabilitáció, hanem a szabadidős sportok területén is széles körben elterjedt.


Miért jó?


A Speedfitness sokoldalú edzésprogramot kínál:

  • hatékony izomépítés: a testre simuló elektródáknak köszönhetően pont a megfelelő helyen éri az izomzatot a stimuláció, és olyan erősségben, ami az egyéni céloknak felel meg
  • ín- és ízületkímélés: az elektrostimuláció csak az izmokra hat, így a konvencionális ellenállásos tréningnél ismert ízületterhelés nem jelentkezik. 
  • extrém rövid ideig tartó edzés: a teljes testizomzatot egyszerre edzi, így nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, míg minden testrészünkön a megfelelő terhelést és intenzitást elérjük, így az időhiányban szenvedőknek is ideális sport
  • zsírégetés, zsírszövet-csökkenés: az optimális zsír-izom arány kialakulásával testünk jóval több kalóriát éget el még álmunkban is
  • kötőszövetek vérellátottságának javulása, cellulit tüneteinek és okainak csökkenése, vér- és nyirokkeringés fokozása
  • izombeli hiányok és diszbalansziák kiegyenlítése
  • jobb közérzet kialakulása: stresszhormon-szint csökkenése és boldogsághormon-szint növekedése
  • deréktáji fájdalmak kezelése: a gerincoszlop tartásához szükséges, mélyen fekvő tartóizmok megerősítése
  • vizelettartásért is felelős gátizomzat megerősödése, szülés utáni rehabilitáció
  • sportolóknak teljesítményfokozás: robbanékonyság, dinamika, gyorsaság növelés
  • biztonságos működés: számos klinikai vizsgálat bizonyítja a Speedfitness szenzációs eredményeit és biztonságos működését

Hasznos tudnivalók


Előkészületek

 

Amilyen különleges a Speedfitness edzésmódszere, olyan fontosak az előkészületek is.

A minél hatékonyabb eredmény érdekében ajánlott betartani az alábbi pontokat:

 

Étkezés edzés előtt:

  • 2,5-3 órával az edzés előtt fogyassz szénhidrátban gazdag ételeket (tészta, rizs, burgonya, gabonafélék, zöldség és gyümölcs)
  • 2 órával az edzés előtt már nem szabad enni.
  • 30-45 perccel a tréning előtt igyál meg legalább fél liter vizet. A legalkalmasabb a langyos víz. A koffein- és alkoholtartalmú italokat jobb elkerülni, mivel a folyadék kiválasztást serkentik. A gyümölcslevek szinten kerülendők, mivel ezeket a gyomor csak korlátozottan képes feldolgozni.
  • Ajánljuk, hogy közvetlenül a speedfitness edzés előtt a helyszínen fogyassz el egy energia italt, mely az edzés hatékonyságát növeli. Ezt mi biztosítjuk számodra.

 

Edzés után:

  • Fél órán belül igyál meg egy magas biológiai értékű fehérje shake-et! Szintén biztosítjuk számodra.

 

Mit kell vinnem az edzésre?

A  studio minden olyan eszközt biztosít a vendégek számára, melyek magához az edzéshez és az edzés kellemes körülményeinek biztosításához szükségesek. Ide tartoznak a speciális Speedfitness edzőruhák, a törölközők és tisztálkodó szerek, valamint a nélkülözhetetlen ásványi anyagokat és vitaminokat tartalmazó italok. Az edzés természetesen végezhető saját fitnessruhában is, de ebben az esetben az alábbi követelményekre figyelemmel kell lennünk:

  1. 100% pamut alapanyagú (min. 95%)
  2. testhez simuló fazon
  3. könyékig érő ujjak a felsőrészen
  4. térdig érő szárak a nadrágon
  5. nyakig zárt fazon elöl és hátul

A tréninghez edzőcipő használata nem szükséges, egy pamut zokni elegendő.

 

Az edzés menete

A tréning előtt az edzeni vágyók nagyobb izomcsoportjaira egy-egy elektródát erősítünk. Ezek segítenek a nagyobb és intenzívebb izom összehúzódás elérésében. Az edzés mindössze 20 percig tart. Ezalatt 4 másodperc hosszúságú elektromos stimuláció éri az izomzatot, melyet ugyanilyen hosszúságú pihenő periódus követ. A stimulációs periódus idején különböző, változatos és személyre szabott gyakorlatokat kell végezni, így növelve az edzés hatékonyságát.Az EMS gépen minden egyes elektródát külön-külön szabályozhatunk. Ezáltal minden egyes izomcsoportra beállítható a megfelelő terhelés, ami lehetővé teszi az izomcsoportok célzott stimulálását. Az edzés kezdetén mindenki beállít egy alap terhelést, melyet a továbbiakban a gyakorlatoknak megfelelően a személyi edző fog változtatni. A terhelés nagysága egyénenként változó. A test vezetőképessége függ a vendég testfelépítésétől, testtömeg-indexétől, valamint az adott napra vonatkozó testi és lelki állapotától.

 

Chip kártya rendszer

A beépített Chipkártya leolvasó rendszer lehetővé teszi, hogy a személyes beállításokat lementsük, a következő edzésen pedig egy gombnyomással ismét elérjük őket. Így garantálja a Speedfitness, hogy személyre szabott edzésedet ott folytathatod, ahol legutóbb abbahagytad.

 

Mire kell figyelnem az edzés során?

Az edzés során arra kell figyelni, hogy a személyi edző által bemutatott gyakorlatokat a lehető legpontosabban végezzük el, mert így elkerülhető a rossz mozdulatok által kiváltható ízületterhelés vagy sérülés. Az impulzusok erősségére mindenki eltérően reagál, ezért fontos, hogy felismerjük és pontosan jelöljük ki azt az áramerősséget, amelynél izmainkat a legnagyobb hatásfokkal tudjuk megdolgoztatni.

 

Hetente hányszor lehet edzeni?

Egy Speedfitness edzés 20 percig tart. Egy héten 2 alkalom az ajánlott, mivel az edzés nagyon intenzív. A tréning hatása a terheléstől és a közben végzett gyakorlatoktól függ. Egyaránt alkalmas izomnövelésre, súly csökkentésre, valamint rehabilitációs célokra is. A súlycsökkentő hatás fontos része a regeneráció. Az edzést követően fokozódik az anyagcsere, ami 2 nap után is átlag feletti értékeket mutat.

 

Miért jobb a Speedfitness, mint a hagyományos fitnessedzés?

A Speedfitness esetében a sorozatszám nagyobb. A különböző gyakorlatok által különböző izomcsoportokra helyeződik a hangsúly, az alap feszültség mégis megmarad a teljes izomzatra minden impulzusnál. Az EMS technológia beállítástól függően akár másodpercenként 80-szor is képes stimulálni az izmokat. Ez egy 15 perces edzés alkalmával 150-szer intenzívebb izom összehúzódást eredményez.

 

Miből áll egy személyi edzés?

A személyi edzések lényege, hogy a vendéget egy felkészült EMS edző irányítja végig az edzésprogram minden percében. Az edzésprogram egyénre szabott, egy adott célnak megfelelően kialakított edzésterv szerint kerül összeállításra. Ilyen cél lehet például a testsúlycsökkentés, a rehabilitáció, az egyes izomcsoportok formálása, vagy akár az állóképesség javítása. Az edzéseket minden vendégünk számára egyénileg dolgozzuk ki, és állítjuk össze. A négy másodperces pihenőidő alatt mindig előre mutatjuk be a soron következő gyakorlatot, és az edzés során mindvégig végre is hajtjuk ezeket, hogy a vendégek könnyebben elsajátíthassák a mozdulatokat.

 

Hatásos a Speedfitness a hátfájás ellen?

Az egész testre kiterjedő EMS-tréning nagyon rendkívül küzd a hátfájás ellen, ami már szinte népbetegségnek számít. Az áram láthatóan a mélyebb izomszövetekbe is behatol, melyeket a hagyományos kezelési módszerekkel csak nehezen lehet elérni.

A hátfájás csökkenéséről a tudományos kutatómunkában részt vevő vizsgálati személyek közel 90 százalékaszámolt be. A panaszok gyakorisága és intenzitása is jelentősen csökkent az edzés időtartama alatt.

A speciális, az egész testre kiterjedő EMS-tréning egy időtakarékos, nagyon hatékony köredzésprogramot jelent, amelynek célja a hosszantartó pozitív egészségügyi hatás. Ennek során terápiás és preventív célokat is elér.

 

Mi az a cellulit?

A cellulit, azaz narancsbőr kialakulásában főként az elégtelen vér- és nyirokkeringés játszik szerepet, amit fokozhat a kevés mozgás, vagy a túlsúly is. Emiatt romlik a sejtek oxigén- és tápanyagellátása, a salakanyagok pedig nem ürülnek ki szervezetünkből, hanem lerakódnak a sejtek között. A szövetek ödémássá válnak, a zsírsejtek pedig növekedésnek indulnak. A lerakódott zsír ennek köszönhetően kidudorodik és a kötőszövetnek nyomódik, kiadva ezáltal a narancsbőrre jellemző hepehupákat.

Ha nem sportolunk, semmi esélyünk a narancsbőrrel szemben.A mozgásszegény életmód mellett az egészségtelen élelmiszerek fogyasztása, a fogamzásgátló és más gyógyszerek szedése, a dohányzás, és az alkoholfogyasztás is kedvez a cellulit képződésének. A Speedfitness speciális cellulit programja kifejezetten az intenzív anyagcsere-serkentésre lett kifejlesztve, mely gondoskodik a lerakódások elszállításáról és szervezetünk méregtelenítéséről.

 

Miért jó a Speedfitness a cellulit ellen?

A Speedfitness elektromos stimulációs edzésnek többféle hatása is van a cellulit ellen. Többek között a kötőszövet hatékony megfeszülése, a vérkeringés serkentése és a fölösleges zsírsejtek elszállítása figyelhető meg, a Speedfitness cellulit programjának hatására. A stimulációnak köszönhetően a bőr kinézete gyorsan javulni kezd.

 

Miért hatékony módszer a Speedfitness a testsúly csökkentés terén?

A súly- és zsírcsökkentést napjainkban gyakran helytelen és egyoldalú diétával közelítik meg. Így gyakran a testsúly rövid ideig tartó csökkenésére sor kerülhet, de csak az izomszövetek nagy mértékű leépülésének rovására. A rossz táplálkozásból, mozgáshiányból, vagy akár túlzásba vitt állóképességi edzésekből álló életforma vezet csak igazán a test anyagcsere folyamatainak rossz irányú elmozdulásához.

A Speedfitness tréningek során a testsúly és a testzsír hatékony és tartós csökkentése az edzésekkel felépített zsírmentes izomtömeggel valósulhat meg. A magas anyagcsere-aktivitás az EMS-tréning közben és még órákkal utána is fennmarad, az alapanyagcsere az izomtömeg növekedése miatt tartósan megnő. Az ezzel párhuzamosan zajló egészséges táplálkozással a testsúly ésszerűen és tartósan csökkenthető.

 

Fájdalmas az edzés?

Nem! Az elektromos impulzus nem koncentrálódik egy pontban, hanem egyenletesen oszlik el az elektróda egész felületén, nincsenek erős ütéseket közvetítő, csípős pontok.

 

Biztonságos?

Igen! A Speedfitness készülék kis erősségű váltóárammal feszíti meg az izmokat , mely nem csak biztonságos, de rendkívül hatékony módszer, mivel a testizomzat 90%-át vonja be munkába.

 

Jár mellékhatásokkal?

Nem! Nincs ismert mellékhatása. Izomláz jelentkezhet az izom edzettségétől és a tréning intenzitásától függően.

 

Miért ilyen hatékony?

A Speedfitness egyaránt edzi a látható és a mélyen fekvő izmokat. Rövid időn belül látható és érezhető sikereket fogsz elérni. Legyen a cél alakformálás vagy izomépítés. A Speedfitness teljes testre kiterjedő tréning, mivel a készülék minden izomcsoportot egyidejűleg stimulál. Az edzés során a comb, a fenék, a hát, a has, a mell és a kar izmai egyszerre dolgoznak.

 

Kik számára javasolt a Speedfitness?

A Speedfitness edzésprogram bármely korosztály számára ajánlott, természetesen az egyéni sajátosságok és körülmények figyelembe vételével.


 

Hírek, akciók


 
Új helyre költöztünk !!
Nyitási akció :)
» tovább

 


 


HR Speedfitness Stúdió

3528 Miskolc, Budai József u. 32.; Bejelentkezés: +36-30-890-1661